پنالتی علیه استقلال به درستی گرفته شد
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 


عسگری: اشتباهات کمک داوران، باعث باخت فولادخوزستان بود

رئیس دپارتمان داوری در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درباره عملکرد داوران در 8 بازی هفته هفتم لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عسگری در این باره گفت: متاسفانه در دو دیدار ذوب آهن – فولاد خوزستان و نفت آبادان- سپاهان داوران اشتباهات تاثیرگذاری داشتند. در بازی ذوب آهن – فولاد هر دو کمک داور دو اشتباه تاثیرگذار داشتند که عامل باخت تیم فولاد خوزستان شد. در دقیقه 52 و در زمانی که بازی یک بر یک مساوی است فولاد به گل می رسد که کمک داور به اشتباه گل درست را آفساید اعلام می کند. گل دوم ذوب آهن هم که به ثمر می رسد آفساید بوده اما کمک داور متاسفانه آن گل را می پذیرد. در این بازی هر دو کمک داور اشتباهات تاثیرگذاری داشتند.

وی در ادامه گفت: در دیدار نفت آبادان و سپاهان که بازی یک بر یک مساوی بوده، سپاهان در دقیقه 80 گل دوم را به ثمر می رساند و داور بازی به اشتباه خطای مهاجم را می گیرد و گل دوم سپاهان را نمی پذیرد که اشتباه تاثیرگذاری بود.

عسگری در پایان گفت: در دیگر بازیها گزارش خاصی درباره اشتباهات تاثیرگذار داوری نبوده و بازی استقلال و راه آهن هم داور خیلی خوب کار کرد و در صحنه پنالتی که به نفع راه آهن گرفته شد داور بدرستی تصمیم گرفت چرا که مدافع استقلال با کتف و شانه به ستون فقرات و سر مهاجم راه آهن ضربه زد و تصمیم داور کاملا درست بوده است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان